Základní informace

Jakou máte adresu?

Objekt N1: Thomasova 235/5
Objekt N2: Thomasova 235/3

 

Základní údaje o SVJ

Naleznete na webových stránkách SVJ.

 

Příručka uživatele

Příručku uživatele si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.

 

Další dokumenty

Stanovy společenství vlastníků si můžete stáhnout ve formátu PDF zde.

Manuál s předpisem prvků vnějšího stínění naleznete ve formátu PDF zde.

Energetický štítek PENB pro budovu N1 naleznete ve formátu PDF zde.

Energetický štítek PENB pro budovu N2 naleznete ve formátu PDF zde.

 

Online nástěnka do kapsy

Online nástěnka

V tomto domě bude k dispozici naše Online nástěnka, která bude součástí zrcadlové plochy. Jsou zde sdruženy užitečné informace a zajímavosti, které se bezprostředně týkají života ve vašem domě a jeho okolí.

Možná však nevíte, že tyto informace můžete mít k dispozici kdykoliv, například ve svém mobilním telefonu, prostřednictvím adresy: www.svjthomasova235.cz/info

Důležité kontakty

Správce nemovitosti

Prague Property Management (PPM a.s.)
Elektronický Domovní Asistent (EDA): 775 885 885 
(havarijní servis nonstop pro vodu, kanalizaci a elektro)
E-mail: eda@ppmas.cz

Klientská zóna: www.ppmas.cz

 

Ostraha

První dva měsíce (do 31.5.2024) hradí ostrahu FINEP prostřednictvím společnosti Proguard
Telefon: 602 451 484
E-mail: info@proguard.cz

 

Servis výtahu

KONE - servisní dispečink pro výtahy
Telefon: 800 115 115 (hlášení poruch)  

 

V případě havárie tepla a TUV

Veolia Energie ČR, a.s.
Telefon: 800 800 860
Více informací: https://www.vecr.cz/pro-zakazniky/zakaznicka-linka

 

Havarijní linka dodavatele vody

PVK, a.s.
Telefon: 800 111 112

 

Havarijní linka dodavatele elektřiny

PRE distribuce a.s.
Telefon: 800 823 823

 

Servis vjezdových vrat do garáží

PH metal, s.r.o.
Telefon: 731 141 141
E-mail: info@phmetal.cz

 

Nejbližší Česká pošta

Hábova 1516/3
155 00 Praha 13 - Stodůlky (zobrazit na mapě)
Otevírací doba (zobrazit pobočku):
- pondělí až čtvrtek: 8:00 - 19:00
- pátek: zavřeno
- sobota: 8:00 - 12:00
- neděle: zavřeno

 

Realitní služby (prodej, pronájem)

Zbořil Reality
Telefon: 605 767 235
E-mail: vladimir@zborilreality.cz

 

Stěhovací společnost

Stěhování Podrazil
Telefon: 272 703 301
E-mail: info@podrazil.cz

 

Měření online - dálkové odečty

V případě jakýchkoli dotazů týkajících se systému Měření online, využijte prosím následující email.
E-mail: provoz@merenionline.cz

 

Elektromobilita: Dobíjecí stanice a zásuvky v garážích

Tento dům je díky spolupráci FINEP a Pražské energetiky připraven na umístění dobíjecí stanice či běžné zásuvky za účelem dobíjení elektrických vozidel. Tento produkt je nabízen jako balíček zahrnující instalaci a provoz včetně sledování spotřeby elektrické energie. Jak na to? K objednání můžete využít email FINEP.elektromobilita@pre.cz, další možností je vyplnit kontaktní formulář na https://www.premobilita.cz/finep/ nebo navštívit Centrum služeb PRE (Jungmannova 747/28, 110 00 Praha 1).

 

Reklamační technik FINEP

Jana Hejná
Telefon: 702 146 199
E-mail: jana.hejna@finep.cz

Stěhovací checklist

Už jste se přihlásili k odběru elektřiny?

FINEP na dodávkách elektrické energie spolupracuje se společností PRE. Postup k přihlášení odběru elektřiny je jednoduchý:

  1. Při předání bytu nám do formuláře vyplníte telefonní číslo a email, na který vám zašle dodavatel elekřiny odkaz na žádost o změnu odběratele.
  2. Po vyplnění žádosti o změnu odběratele doplní FINEP stavy elektroměru a odešle žádost ke zpracování.
  3. Po zpracování změny obdržíte do vašeho emailu návrh smlouvy od dodavatele elektřiny. 


 

Máte zřízený internet?

Internet v našem domě zajišťují společnosti T-Mobile, UVT a Prestonet.

Přihlásit se k jejich službám můžete zde: 
https://www.t-mobile.cz/internet-na-doma
https://uvtnet.cz/internet
https://internetbritskactvrt.cz (nabídka Prestonet pro klienty z Britské čtvrti)

 

Víte, že je z vás občan Prahy 13?

Postup, jak se přihlásit k trvalému pobytu na Praze 13, najdete na webu.
https://www.praha13.cz/Hlaseni-trvaleho-pobytu-uplne-informace.html

 

Jak nakládat s odpady při stěhování?

  1. Na přechodnou dobu (přibližně 2 měsíce) jsme pro vás přistavili velkoobjemový kontejner:
    - Kontejner slouží pouze pro obalové materiály po stěhování.
    - Odpady je před vhozením do kontejneru nutné rozřezat nebo sešlápnout, aby zabíraly co nejméně místa.
    - Kontejner neslouží k likvidaci stavební suti ani k likvidaci odpadu po řemeslnících, ti mají likvidaci odpadu započítanou v ceně své služby.
    - Kontejner je umístěn u severo-západního rohu domu N: odkaz na mapu.
  2. Spádový sběrný dvůr najdete na adrese Puchmajerova, Praha 5 - Jinonice (mapa). Sběrný dvůr je určen pro objemný odpad, stavební odpad do 1 m3, odpad ze zeleně, dřevo, kovy, papír, sklo, plasty, nápojové kartony a nebezpečné odpady. V rámci zpětného odběru lze odložit i vyřazená elektrozařízení.
  3. Umístění kontejnerů na tříděný odpad naleznete na této mapě.
  4. Kontejnery na směsný odpad pro domy N1 a N2 jsou vymezeny ve společném kontejnerovém stání u protějších domů L a M. Umístění stání na mapě: kontejnerové stání 1 a kontejnerové stání 2.

 

Chcete se poznat se svými sousedy?

Najdete je třeba tady: Facebooková skupina SVJ

 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Přihlaste se k odběru novinek z vaší čtvrti.

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Děkujeme! Zbývá poslední krok.

Do vaší e-mailové schránky jsme poslali ověřovací email s dalšími instrukcemi. Jakmile svůj email potvrdíte, budete úspěšně zaregistrováni.

OK

F__BACK_TO_FORM

F__BACK_TO_FORM

Nejčastější otázky

Elektroměr

... najdete na svém patře.

 

Jističe

... máte uvnitř bytu nad vchodovými dveřmi.

 

Vodoměr

... je v koupelně či WC, hledejte dvířka. Výjimečně může být vodoměr umístěn i v kuchyňské lince.

 

Hlavní uzávěr vody

... je v garážích ve 1. podzemním patře ve vodoměrné místnosti (vchod z garáží). Vedlejší uzávěry stoupaček jsou v garážích. Za běžných okolností je zakázáno na ně sahat, v případě havárie zde prosím jen uzavřete daný přívod a neprodleně volejte havarijní linku správce nemovitosti (viz důležité kontakty).

 

Běžný servis výtahu

... zajišťuje správce nemovitosti. V případě poruchy volejte pohotovostní linku výrobce (viz důležité kontakty).

 

Interiérová výmalba

... interiéry bytů vymalováváme bílou barvou Primalex Plus.